Translate

úterý 10. prosince 2013

Uděláme si koblížky ?

Marodíme.  Obě s Tery a tak jsme si dopoledne udělaly pohodlíčko , zachumlaly jsme se na gauči pod deku a pustily si Deník Dity P. No prostě jsme si patřičně lebedily . Terezka  vydrží na Ditu P koukat opakovaně a  včera ve vaně , když vařila povídá... a dáme vlhký ubrousek na pánev .. za chvilku se  ozvalo přesně tím tónem co slyší v televizi  a  je to  Boží !!!  No a koukaly jsme zrovna díl kde dělala koblížky a Tery povídá.. Mami uděláme si koblížky  ? A tak jsme se do nich pustily , domácí jsou totiž stejně nejlepší.. dělám je léta podle jednoho receptu a jsou to ty nejlepší koblížky na světě  !!!! A jsou podle Dity D... :-))









recept pro toho kdo by chtěl zkusit:

těsto:
600 g polohr. mouky, špetka soli, 100 g práškového cukru, 3 žloutky, citronová kůra, 60g másla, 2 lžíce rumu, 3 dl mléka vlažného ( já dávám míň protože mi pak přijde těsto moc řídké)
kvásek:
1 dl mléka vlažného mléka , 30g práškového cukru a půl kostky droždí

dělala jsem to v pekárně  na chleba,  ale pokud nemáte uděláte jako klasické kynuté těsto v ruce nebo v robotu  a necháte zdvojnásobit objem na teplém místě , pak vyklopíte a vyválíte plát cca 2 cm tlustý a skleničkou vykrájíte kolečka a smažíte  v horkém oleji z obou stran... já je neplním protože Tery nemá marmeládu ráda  a tak si na ně pak marmeládu mázneme.. ti co jí chtějí..

12 komentářů:

  1. Dituško, ty mi ale děláš chutě .... vypadají přímo k nakousnutí, hned bych si jeden dala .....hned o víkendu je vyzkouším ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko určiět je zkus peču je léta a jsou výborný papa Dita

      Vymazat
  2. Moc děkuju za recept a potěchu oka, nááádhera! Krásný Advent...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti určitě je zkus a tobě taky krásný Advent ♥ D.

      Vymazat
  3. Dituško ..moc vás obě pozdravuji♥ ..a držím pěsti ať má nemoc lehký průběh..Ditu P ..mám taky v oblibě ..dokázala bych na ni a její recepty koukat stále ..moc příjemná paní!!!!takže Terezce schvaluji její oblibu .-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táničko děkuji moc, zatím jsme obě pořád tak divně křáplé . myslela jsem že něco udělám když budu doma s Tery, ale je mi blbě a tak fakt zvládáme jen koukat na Ditu P já u toho krásně slintám, protože jsou to samý mňamky , pěkně kalorický- rozhodně žádná dietka ale krásně se na to kouká je to i lahoda pro oko... Dnes jsme asi 5 krát absolovaly díl Když peču dorty... jo jo slintám jen když o tom tady píšu papa krásné dny ♥ Dita

      Vymazat
  4. Dituško!!!! Tak to je Božíííí! :) Uzdravte se brzo a lebeďte si, pokud to jen půjde :) Krásné dny! Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko moc děkuji ♥ krásný poslední týden do Vánoc pa Dita

      Vymazat
  5. Milá Dituško,koblížky vypadají úžasně a ty fotky..to je krása!!Ráda koblížky vyzkouším.
    Holky moje,přeji vám brzké uzdravení a užívejte si krásný adventní čas.
    Páá..Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko děkuji moc . přeju Ti krásný nový týden pa Dita

      Vymazat
  6. Dito to je nádhera :-). Já teda koblížky nedělám,ale za vyzkoušení by tyhle určitě stály :-). Šárka

    OdpovědětVymazat