Translate

pondělí 30. prosince 2013

Dianka

Zítra to bude přesně 3 roky co jsme si z Moravy  od paní Holánkové  dovezli  3 měsíční koťátko... naší Dianku.. byla to láska na první pohled.. moje samozřejmě .. našla jsem jí tenkrát na internetu a uprosila manžela,  aby mi jí koupil a ještě pro ní  na Silvestra jel takovou dálku...  od té doby je Dijuška můj miláček  , často říkám  " Dianka to je nejhodnější člen naší domácnosti !"  Je totiž téměř bezúdržbová, trpělivá, milá , věrná svojí paničce , hodná a neskutečně krásná .. od léta byla hodně nemocná a tak jsem ráda,  že už je to snad za námi a doufám , že příští rok už jí  nebudou nemoci trápit...protože letos si vytrpěla chuděra opravdu hodně.. na veterině jsme  byl od léta několik měsíců téměř stálý exemplář...

jo a taky je asi hrozně nadšená,  jako většina naší rodiny ,  z toho že mi Ježíšek donesl nové cosi  , se kterým kolem ní poskakuju ještě víc než dříve  a pořád cvakám a blejskám a... chci , aby na mě koukala , když ona  zrovna vůbec nemá zájem... ale  ona je úžasnej model ,  tu fakt nejde nefotit ... a ty její  modrý očiska.. nádhera.. alespoň pro mne..  u nás je krásně  tak Vám přeju krásný den :-))












15 komentářů:

  1. Ditunko,přeji Diance hodně zdravíčka a také nějaký úžasný dárek.moc krásně jsi ji vyfotila..opravdu luxusní fotky!
    Zdravím všechny modroočky a přeji do Nového roku jen pevné zdraví,velký kus štěstí a rodinné pohody.
    Páá..Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko moc děkuji za přáníčko i pochvalu ♥ pa Dita

      Vymazat
  2. Dituško, nádherné fotky .... Dianka je překrásná kočičí slečna .... já kočičky miluju ... sama mám dvě a kdyby mě manžel nekrotil, asi bych jích měla víc .... Marki

    PS: Přeji ti krásný nový rok !!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko já kočky až tak nemusela , miluju pejsky a to ještě větší rasy .-)) ale manžel po tom co nám před 4 lety umřel můj pes žádného dalšího nedovolil, a pak jednou přisla za naše okno bílá kočička je tu ten příběh na blogu i popsaný .. bylo to hodně dojemné rok po smrti našeho pejska a tak manžel nakonec svolil a kocourka Snížka nám domů dovolil, za týden jsme ho museli vrátit .. hrozně jsem o něho stála a tak i když k nám pořád utíkal a mě to rvalo srdce musela jsme ho vracet majitelům.. nakonec jsem pak přemluvila manžela a našla a zamilovala se do naší Dianky, to když Snížek přestal chodit.. bohužel jsem se ale pak po delší době dozvěděla, že se jim jednou nevrátil.. myslela jsem že jsem ho zklamala , protože ho pořád vracím a tak ke mě už neutíká.. no a díky němu mám alespoň svou Dianku je to Ragdoll o kterých se píše že jsou to pejsci mezi kočkama a mám pocit že to tak opravdu je.. pa a krásný nový rok celé tvé rodině hlavně ve zdraví prožitý ♥ Dita

      Vymazat
  3. Dianka je opravdu překrásná a ještě ke všemu je to rozená modelka :-) Což se o té mé psí potvoře rozhodně říci nedá :-) Diance přeji pevné zdraví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko moc děkuji... jo modelka to ona je ale i neposední pejsci mají své kouzlo... hned bych takového brala..

      Vymazat
  4. Ahoj Ditunko...
    no páni...kočička Dianka je fakt krásná. Škoda, že mi kočičku mít nemůžeme...manžel by se totiž ukýchal k smrti.
    Přeji Vám všem krásný a šťastný vstup do nového roku.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko moc děkuji za pochvalu i přání ♥ pa Dita

      Vymazat
  5. Dito ta je opravdu nádherná. U nás si jí tedy nedokážu představit. Když vidím co vyvádí naše retrívří slečna s naší obyčejnou kočkou. :-) Ta z jejich hrátek vyjde vždycky totálně oslintaná. :-) Takže dlouhé chlupy by pro nás nebyly to pravé ořechové. Ale ta Tvoje je naprosto výstavní. :-)
    Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji.. naše Dianka pejsky nemusí , když přijde našich Kuba vypadá jako dikobraz... takže myslím si že by ani na oslintání u nás nedošlo :-)) krásný a šťastný Nový rok.. Dita

      Vymazat
  6. No joo... Fešanda! :)) Kdybychom se znaly dřív (ještě před zákrokem, že?) mohly jsme mít krásná kočičí vnoučátka:))
    Fotí Ti to hezky.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko jsi si přála fotky a tak je tady máš :-)) no to by jsme měli fakt krásná vnoučátka, škoda toho zákroku taky mě to hned napadlo když jsem poprvé viděla toho tvého krasavce nádherného... pa D.

      Vymazat
  7. I just had to visit you and take a closer look at your beautiful cat!Is it a Ragdoll????
    We have two Ragdolls and they are colorpoint brown and one blue as well.Love these cats and your i gorgeous!!!
    Happy New Year from Norway!
    Tove :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dear Tove thank you for visiting my blog. Our cat is a Ragdoll Dianka. Happy New Year to you :-)) Dita

      Vymazat
  8. Jééé, ta je nádherná, tak to máme společnou vášeň. :-) Kočičky taky miluju, sama mám tři, ale jsou to jen takové obyčejné vesnické, bohůžel nemají tak nádhernou srst...ale jsou moje a tak je mám stejně ráda :-)

    OdpovědětVymazat