Translate

neděle 22. prosince 2013

4. adventní neděle


Tak už jen dvakrát  se vyspíme a přijde Ježíšek, počítala dneska ráno naše  malá Tery..

 Přeji Vám krásné poslední dny do Vánoc, plno klidu pohody bez spěchu s stresu.. Já  nikdy moc neblázním. K Vánocům nepotřebuji dokonale čistý dům, vše načančané nablískané.. hordu jídla .. nesnažím se všechny v rodině přinutit,  aby pomáhali.. nemám to ráda.. nemám ráda jarní a vánoční úklidy na povel.. a tak dnes nic moc nedělám a užívám si volna.. letos jsem si pořídila tenhle nový adventní svícen - vlastně hvězdu od Madam Stoltz.. moc se mi líbí , jak je jednoduchá a krásná... tak holky nohy na horu a v klidu užívejte ono se to nezblázní ♥







22 komentářů:

  1. Milá Ditunko,opět krásné fotky a nádherná vánoční dekorace.Ta hvězda je úžasná a hodně veliká.
    Přeji pohodové a poklidné vánoční svátky.
    Páá..Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko moc děkuji za pochvalu hvězda se mi fakt mnoc líbí, není sice tak obrovská jako se ti zdálo na fotkách ale i tak je bezvadná papa krásný poslední den do Vánoc.. D.

      Vymazat
  2. Kouzelné dekorace!Přeji krásné svátky...Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško děkuji a přeji také krásné a ničím nerušené svátky D.

      Vymazat
  3. Dituš, úplne s tebou súhlasím. Tiež sa nejdem zblázniť, že v skriniach nie sú veci v komínkoch a že okná som nestihla umyť, že nemám osem druhov koláčikov, vianoce prídu aj tak. Prajem ti pohodové sviatky v kruhu najbližších. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko jsem ráda že se našel někdo kdo to má podobné jako já a nýš pravdu Vánoce přijdou i tak i když není vše úžasně naklizené.. Dnes je doba tak hektická , že nevím kde by ženská měla na všechnot tohle brát před vánoci čas a u stromečku pak padla vysílením, byla unavená a bez nálady..Přeji Ti také krásné Vánoce plné klidu a pohodičky s tvými nejbližšími. Dita

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Přeji krásné a klidné Vánoce, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alšo moc děkuji a taé přeji krásné Vánoce plné klidu , lásky, pohody s těmi nejbližšími. Dita

      Vymazat
  5. Ditunko...
    ani já neblázním, vše v klidu a co stihnu to bude a co ne, tak se nezblázní ☺
    Hvězda je úžasná, mám ji také vyhlédnutou. Je teď ve slevě, tak si ji objednám na příští rok.
    Pa pa a posílám pusénku, ♥♥♥
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko milá koupila jsem jí taky teď ve slevě ale padla mi do oka hned jak jí do BR vložili, mám tu největší určiět si vem tu, není až tak moc veliká a je kouzelná. Každý rok si jí pak může člověk dozdobit podle svého gusta trochu jinak..pa pa má milá a krásné čekání na Ježíška ♥ Dita

      Vymazat
  6. Tak tak... :) Dneska jsem si ale hrábla!... Neboj, žádné vaření, pečení mytí oken :)) Vyšli jsme si s manželem a kamarády na kopec. Na ten samý, co minulý víkend, ale tehdy jsme byli sami. Tentokrát jsem nefotila, nebylo tak hezky a taky sníh nahoře pomalu odtává.. :(
    Dekorace máš, Dituš, moc krásné... No vždyť Ty to umíš, tak se není co divit:)
    Tak pěknou poslední předvánoční neděli!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko ty jsi můj člověk viď !!! U nás dneska byla hezky a tak věřím , že se Vám výlet podařil musím kouknout k tobě na blog.. sice jsem téměř nic nepekla ani nevařila ale moc jsem počítat nestíhala... Přeji ti krásný poslední den do Ježíška papa Dita

      Vymazat
  7. DITU,
    ZDRAVÍM OD ČTYŘECH SVÍČEK!!
    KRÁSNÉ DEKORACE!!
    HVĚZDĚ JSEM NEODOLALA, JE TOTIŽ KOUZELNÁ, VIĎ? :O))
    PŘESNĚ JAK PÍŠEŠ...HLAVNĚ POHODU!!
    A TU TI JDU POPŘÁT- KRÁSNÉ VÁNOČNÍ SVÁTKY TOBĚ A CELÉ TVÉ RODINĚ****
    JARKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško také tě moc zdravím ♥ přeji celé tvé rodině překrásné svátky plné lásky klidu a pohody s rodinou..
      hvězda je fakt krásná musíme se pochválit , že máme obě dobrý vkus :-)) a už se těším na nějakou fotku v jakém pojetí jí budeš mít dozdobenou ty.. pa Dita

      Vymazat
  8. Dituško, ty jsi můj člověk!!! Pořád říkám, že uklízím celý rok a ve skříňkách, okna... uklízím, když se mi chce, ne když jsou svátky. Jo jo, hlavně pohodu, klid, koledy, svíčky... :) Dituško, přeji Tobě i Tvé rodince nádherné svátky!! Užijte si je v pohodě a ve zdraví :)
    Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko nikdy tohle dělat před Vánoci nebudu, protože v dětství jsme to k smrti nenáviděla, předvánoční čas neměl žádné kouzlo, jen stres a hádky a to u nás doma nikdy nedovolím... krásné svátky má milá ještě ti napíšu e mailík pa Dita

      Vymazat
  9. Nádherné fotky. taky nestíhám uklízet, péct, vařit, ale nevadí...o tom to není...Hlavně klid a láska. Krásné vánoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko ani se tomu nedivím zrovna u tebe , já bych byla ráda kdybych se na tvím místě stačila učesat a vyčistit si zuby.. přeji Tobě Jendovi a holkám krásný a klidný Štědrý den plný radosti a žádný stres.. Dita

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Ajko děkuji za přání a přeji ti také krásné svátky . Dita

      Vymazat
  11. Dituško, je nádherný !!!! Přeji ti krásné a hlavně pohodové Vánoce !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkuji za přání vím že ty tuhla značku máš taky ráda.. přeji ti krásný Štědrý den a dětem ať čekání na ježíška rychle utíká.. pa ♥ Dita

      Vymazat