Translate

sobota 7. prosince 2013

Moje výhra - polštářek GG

Před časem vyhlásila Janinka  kuk tady... u které  už léta ráda  na MMB nakupuji soutěž ,   kdy bylo potřeba poslat fotky našich  výtvorů z utěrek GreenGate a3 nejpovedenejší výtvory , pak odměnili polštářem z nové kolekce... K mé veliké radosti jsem byla jednou ze tří výherkyň tohoto krásného polštářku. Nezůstalo jen u polštářku,  ale ještě jsem nutně u Janinky potřebovala nějaké věci  na Vánoce dokoupit, znáte to... a tak jsem si třeba mimo jiné u  Janinky v obchodě  pořídila tyto dva koníčky od IBL, jsou dřevění a fakt úžasní.. moje  nová radost ....   jo a na fotky se mi jako tradičně propašovala i jedna živá modelka,  tak doufám , že jí nepřehlédnete... krásný Advent Vám všem ♥




13 komentářů:

  1. Modelka se neda prehlednout ;-) Moc hezky polstarek a konici jsou super!!
    Pekny adventni vikend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aný moc děkuji a přeji také krásnou 2 adventní neděli ♥ D.

      Vymazat
  2. Dituško ahojky ♥..přeji Ti prvně krásný Adventní čas..polšářek je kouzelný a koníci taky ..moc Ti výhru přeji, Ty jsi takový nadšenec !!!! zasloužíš odměnu ♥abych pravdu řekla hledala jsem na fotkách malou ..takže ,když jsem uviděla chlupatou kamošku ,zamála jsem se ..krásný večer,dost často na Tebe myslím ..♥Táńa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táničko moc děkuji ... neboj malá Tery byla na spoustě fotek, ale nerada dávám své děti na internet , protože nikdy nevíš kdo je na druhé straně a tak jsem opatrná .. Dianka je ale jiný případ ta naleze všude a nečekaně a u té se nebojím .. a moc děkuji , že na mě myslíš, bohužel co chodím do práce internet fakt nestíhám a tak ani nevím co je u lidí co mám ráda nového...krásný adventní čas doufám že už máš ruku dobrou a můžeš tvořit bez bolesti.. pa ♥ Dita

      Vymazat
    2. Dituško máš svatou pravdu, člověk nikdy neví kdo kouká.??.jsem dala XXXXXX jen dokud byl miminko a teď už taky ne ..i když mi hodněkrát cuká ruka se pochlubit ,ale nestojí to pak za průšvih ...ruka dobrý ,ale jsou jiné trable ..takže musím opět bojovat ..pa pa T

      Vymazat
  3. Ditu, nádherná výhra a koníci jsou opravdu úžasní.
    Krásný adventní víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško děkuji moc a přeji ti krásný zbytek adventu pa ♥ Dita

      Vymazat
  4. Dituško, moc gratuluju k úžasné výhře !!!! Polštářek je parádní a ti koníci jakbysmet .... Přeji ti krásnou a pohodovou druhou adventní neděli .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko děkuji moc , polštářek je nádhernej moc se mi líbí kdybych mohla vybírat vybrala bych si u Janinky přesně tenhle co jsme nakonec všechny vyhráli.. přeji ti krásný advent a musím k tobě kouknout ty budeš mít určitě nádherné fotky s Vánoční tématikou papapa Dita

      Vymazat
  5. Dituško, nádherný polštářek! Věřím, že ti dělá radost :) A koníčci jsou také parádní - krásně ti vše ladí :) Užívejte sváteční pohodu - hlavně ve zdraví :) Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko moc děkuji, doufám , že už Vás ty neštovice už opustily a jste zdraví a užíváte si čekání na Vánoce.. přeji Vám aby jste ho měli plné pohody , lásky klidu a hlavně zdraví pa Dita

      Vymazat
  6. Dito polštářek je nádherný a moc Ti gratuluji k výhře.krásný adventní čas :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko moc děkuji a přeji krásný , klidný a voňavý adventní čas ♥ Dita

      Vymazat