Translate

čtvrtek 26. prosince 2013

Sváteční od nás

   Vánoční svátky rychle utekly a tak jsme si dneska s Terezkou  na oběd udělaly sváteční stůl  se svíčkami.. podobný jsme měli na Štědrý den , něco dnes chybělo třeba hezké skleničky a  něco bylo navíc třeba  Maileg prasátka byla navíc, protože ty mi přinesl Ježíšek... Jo a taky nelakoholické Pivo co si nalil Mára v nestřeženém okamžiku je snad na každé fotce .-))
A Ježíšek mi ještě přinesl překvapení , po kterém jsem opravdu hodně dlouhou tajně toužila.. asi jsem byla fááákt moc hodná holka... .a tak Vás teď budu moci zahrnovat úplně  novými  fotkami.. dnes jsem jich vyfotila asi milion :-)) a pak nemohla vybrat , ty které dám na blog... bude jich tu teda trochu víc než obvykle :-)) snad to přežijete.. krásné  dny do konce roku..


















8 komentářů:

  1. Dituško, ty jsi přeci hodná pořád :) Krásné dárečky jsi dostala a nádherně jste si nazdobily stůl :) Opravdu krásná atmosféra :) No a i když je po svátcích... mějte pořád krásné dny! Papa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko ty jsi fakt zlatá, umíš člověka tak hezky pochválit :-)) mám dovolenou takže vlastně mám pořád ještě svátky.. a máš pravdu ty svátky utekly tak rychle.. mějte krásné poslední dny tohoto roku .-)) Pa Dita

      Vymazat
  2. ...radost se koukat ...moc pěkné ...Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Ditunko,nádherný dárek ti Ježíšek naježil.Krásné fotky!Už se těším na další příspěvek.
    Pá..Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko moc děkuji za pochvalu ♥ fotím co se dá :-) ale použíte se všechno fakt nedá :-)) papa D.

      Vymazat