Translate

sobota 28. prosince 2013

Fotím

Všichni se mi včera smáli , když jsem šla na procházku na  punč jako Ježíšek a fotila  o sto šest.. Bylo krásně a tak jsem zkoušela jak budou fotky z venku vypadat.  Nejdříve jsem vyběhla na zahradu a vyfotila keramiku od Zuzky v zahradě. Na slípce je vidět,  že už u nás nějaký ten rok bydlí  a ptáčky máme na pergole dva taky už nějaký ten rok ... Přeji Vám krásné dny  než přijde mráz a sníh...










nová lucerna na naší hospůdce



5 komentářů:

  1. Ditunko...
    fotky máš parádní. Také by se mně nový foťák hodil ☺
    Ale budu muset čekat, když už je po Vánocích.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Dituš, ty fotky se stromem se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Dituško, nádherné fotky z přírody! Opravdu, moc hezké!! Slípečku mám taky. Teda - dvě :) Prostě Zuzanka umí :) Dituško, měj nádherné dny!!! Pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je prima dárek! Nádherná procházka s krásným výsledkem. A teď nám ještě tím starým přístrojem vyfoť toho nového fešáka.
    Dituš, z toho už není úniku! :o) Budeš ho tahat všude-taky to tak mám.. :)

    OdpovědětVymazat