Translate

čtvrtek 24. února 2011

Jedna zaječí slečinka...

Chtěla jsem ušít dvě pro své neteře,  ale poslední dobou  mám nějakou jarní únavu či co to je a tak jsem stihla jen jednu  V sobotu odjíždím na týden  za sestrou a tak se holky budou muset podělit...??? Jsem nějaká pomalá ... už aby bylo jaro...







27 komentářů:

  1. Krásné moc....krásně nafocené.Slečna jak ze žurnálu.A ten kulatý modrý polštář vzadu, to je taky nádhera... .Kochám se u Vás už dlouho..Moc krásný blog.Mějte se Kity

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Dituško,
    Zaječice je krásná a ty fotečky moc se ti povedla hlavně je tááák moc veliká:))
    Chtěla jsem se zeptat je na tyto zajíčky nějaká knížka nebo odkaz na netu podle čeho to ušít? Chtěla bych jednoho zkusit s mamkou udělat jen tak pro radost.
    Hezký slunečný den Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  3. Kity moc děkuji za krásný slova a budu ráda, když se vám bude u mě líbit.. krásný den

    Vladí děkuji moc, na tyhle zajíce ala Maileg není nikde střih ani knížka pokud já vím je jen Maileg katalog jako inpirace jak ty zajíčky obléci , já má střih jen na tělo a ten jsem si ještě poupravila, ale napiš mi na e mial a já ti pošlu tu fotku střihu, na šaty není nic musíš nějaké spíchnout sama.. bez střihu... když tak ti poradím... krásný den Dita

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji už jsem ti písla:)

    OdpovědětVymazat
  5. DITUŠKO, ZAJEČICE JE MOC KRÁSNÁ, POVEDLA SE.
    JE TO NÁDHERNÝ DÁREČEK.
    TAKY UŽ SE TĚŠÍM NA JARO A DOUFÁM, ŽE MI DODÁ VÍC SÍLY A ENERGIE.
    PŘEJI HEZKOU NEDĚLI. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Ale super zajac :) Pieknie go uszylas i ubralas :)
    Czy moge Cie poprosic o wykroj - szablon na tego zajaca - chcialabym tez takiego uszyc dla mojej dziewczynki , pozdrawiam cieplo :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je fakt nádhera. Máte krásný blog. Je troufalé poprosit o střih na zajíce? Kdyby to bylo možné budu moc ráda. Jana
    jana.kocabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Moc všem děkuji za krásné komentáře , střih nemohu poslat , protože jsem už od pátku do konce týdne v zahraničí ♥ krásný den Dita

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den Dito,
    Zaječice se Vám moc povedla a já bych ji chtěla ušít pro svoji neteř a tímto bych Vás ráda požádala o střih.
    caffeviva@seznam.cz
    Děkuji Miluška

    OdpovědětVymazat