Translate

neděle 6. března 2011

Bratislavské Bertičky

Dneska jsme se s Terezkou vrátili po více jak týdnu z návštěvy  od mé sestřičky z Bratislavy, moc se nám tam líbilo , byly jsme celý týden doma jen my tři ženské jejich fenka Kiruška a kočka Líza , takže fakt ženská jízda... a bylo nám spolu nádherně.. Hanka potřebovala pro dvě malé holčičky jako dárečky  ušít dvě Bertičky , jedna pojede se svou malou majitelkou až do Belgie.  




Tři Grácie ( ta prostřední je ale Bertička domácí - mojí sestřičky)










3 komentáře:

  1. Ahoj Dituško,
    zdrovna jsem ti psala mejlík:)Bertičky jsou překrásné a ty sukýýýnečky to je nááádhera:)Určitě z nich padnou v Belgii na zadek...
    Měj se krásně Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,tak to je nááádhera...ty barvičky jsou úžasné.Prosím mám prosbičku,mohla bych se zeptat,jak se šijí ty kulaté polštářky?Já jsem se dívala všude,no nemohu se s tím jaksi poprat.Jestli ovšem to třeba šijete na zakázky ,tak to pochopím:)).Mám doma krásnou látku,no ale bojím se do ní střihnout ,abych to nepokazila...děkuji moc a taky za krásné fotečky.Kity

    OdpovědětVymazat
  3. Vladí moc děkuji i za mejlík mám toho tď fakt hodně jak jsem nebyla doma a tak ti písnu později... Kity ty polštářky nejsou nic těžkého, je to kruh 20 cm průměr a okolo pás látky nařasený, už ale z hlavy nevím jak veliký napište mi e mial až budu mít chvilku tak Vám to dohledám , ale nebude to hned tak do týdne.. hezký den Dita

    OdpovědětVymazat