Translate

úterý 8. února 2011

Obaly na diáře a deníček

 Ušila jsem je už před časem jako dárek , ale někam jsem dva založila a né a né je najít kromě toho jednoho,  co jsme si navlékla na svůj diář . Až  včera při hledání jedné látky jsem je našla v zastrčené v látkách. Jsou ušité podle Mariny a je to takový relax. Moc hezky se to šije. Belletky návod skvěle sedí a tak si můžu snad troufnout šít bez diáře jen podle rozměrů...   Tak nad to moje sestřička a neteř do obálků nacpou až jim je dovezu...









6 komentářů:

  1. Nadherne obaly a prijemne svieze farby :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou moc hezké,
    sladěné barvy a takové veselé :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko, Lenko i Jarko děkuji Vám za milé komentáře. Šila jsem je pro mé milé,a barvy jsme volila od srdce, chtěla jsem aby když diář vezmou každý den do ruky , kouklo na ně něco veselého... z lásky ušítého, obě dvě je totiž miluju vlastně tři mám ještě jednu neteřinku ale té už jsem obálek narychlo ušila ,poslala a vyfotit jsem ho nestihla ... Dita

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné obaly, moc se mi líbí výběr látek!

    OdpovědětVymazat