Translate

pátek 4. února 2011

Jarní ovečky...

Nevím jak u Vás ale u nás je tedy jaro v nedohlednu. Potřebovala jsem na zítra nějaký dáreček pro tetu a sestřenici a tak mě napadly ovce. Loni jsem jich ušila opravdu hafo... a po dlouhé pauze se mi šily moc fajn a hlavně jsou jarní.... alespoň něco,,, už se neskutečně těším na jaro....



5 komentářů:

  1. Ahoj Dituško,
    ty ovečky jsou krásné, moc se mi líbí jsou jako obláčky které nám přinesou jaro:))
    Hezký večer Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Vladěnko,

    děkuji ti za pochvalu, mám teď takové nutkání i na zajíce , to počasí a zima už mi nedělá dobře, miluju jaro, léto kytky a sníh jen na horách na lyžování co už několik let neprovozuji protože máme Tery ještě malou.. Těším se na ptáčky až začnou zpívat až přiletí racci a prolítnou Budějicema na sněženky, tulipány , podběl co sbírám našemu králíkovi Matesovi, protože ho miluje.... Přeju ti krásný víkend Dita

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Dituš,
    ovečky jsou kouzelné.
    Mluvíš mi z duše. Nějak ta zima trvá dlouho a je tma a tak já šiju zajíce, ptáčky a kytičky!!!
    A pozdravuj Budějce!!! :o))
    Hezký víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. OVEČKY JSOU MOC MILOUČKÉ. LÍBÍ SE MI.
    HEZKÝ VÍKENDÍK. A ŠÍTÍČKU ZDAR.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Jarko a Bohdanko děkuji Vám za milé řádky a přeju taky krásné šitíčko, a hlavěn pěknou neufoukanou neděli ♥ Dita

    OdpovědětVymazat