Translate

čtvrtek 17. května 2012

Mami já jsem ti chtěl udělat radost...

 Tak s těmi slovy mi dneska donesl můj 10 letý Mára první koupenou kytku v životě.. cestou ze školy na autobus se pro kytku zastavil v Lidlu , peníze si na to vzal ze své kasičky.. Opravdu mě dojal.  Přemýšlel dokonce nad barvou kterou vybrat . Řekl mi , že měli ještě žluté a červené gerbery , ale on si myslel,  že tyhle se mi budou líbit nejvíc.. Líbily by se mi od něho jakékoliv gerbery, ale má pravdu že tyhle nejvíc...





18 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. děkuji.. když zjistil že jsem dala fotky na blog přišel a přečetl si to a taky 4 komentáře co tu o toho byly.. byl rád že jste ho pochválili..

      Vymazat
  2. Ditu, tak takový okamžik bych také jednou chtěla zažít. Myslím, až kluci povyrostou. Máš prima syna a barvičku vybral opravdu tu nej. Pohodové odpoledne ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško taky určitě zažiješ.. krásné jsou i ty okamžiky kdy ti děti nosí venku sedmikrásky z lásky.. naše Tery mi takhle před týdnem oškubala na zahradě celou pažitku a donesla mi puget z lásky :-))

      Vymazat
  3. Dituško,
    tak tohle opravdu potěší každou ženu a maminku :-)
    Dobře, jsi Máru vychovala :-)
    Měj všechny dny takto růžové !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko opravdu mě to dojalo, ta představa jak táhne ten puget MHD a těší se co na to řeknu.. člověk si musí takové chvilky užít , protože těch nikdy není dost.. krásní dny i tobě..

      Vymazat
  4. tak to mě vážně vzalo. taky bych to chtěla jednou zažít :) Přeju ať květy dlouho neuvadnou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni určitě zažiješ něco stejně dojemného.. moc ti to přeju

      Vymazat
  5. Zlatíčko je to... jestli mu to vydrží, tak se o něj jednou holky poperou... nejen za svoje šikovné ručičky máš u mě na blogu ocenění, Dituš... vyzvedni si je prosím... hezký den! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc ti děkuji za ocenění , koukala jsem na tvůj úžasný blog plný návodů ach kdyby tak měl den 48 hodin.. protože tvé návody jsou úžasné.. pa Dita

      Vymazat
  6. Toto vzalo aj mňa, slzy mam na krajíčku. Veľmi pozdravujem Tvojho milého synka a prajem aby mu to vydržalo navždy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Mery děkuji a bodo ho určitě pozdravovat, te´d kouká na hokej ale zítra si to sem určitě dojde dočíst.. také bych si moc přála aby mu to vydrželo navždy a jendou si našel hodnou ženu která by to ocenila.. měj krásné dny Dita

      Vymazat
  7. Tak to je překrásné a miloučké,moc se těším až na to dojde i u nás:-)Michaela

    OdpovědětVymazat
  8. Míši děkuji a užij si krásně ten čas než na to dojde, dokud je malá malá, protože s nastupující pubertou jsou tohle opravdu jen velice málokdy se vyskytující chvilky..

    OdpovědětVymazat
  9. Ach Dituško...Oni vědí, co mají doma. A Ty víš taky moc dobře, co máš doma.. ♥
    Máro, jsi bezva kluk!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni dnes manžel kroutil hlavou jestli prý nejsou nějaký erupce na slunci co se s těma dětma děje ,že se ke mě takhle mají jeden donesl kytku a Terezka mě celé odpoledne obřád objímala , ohlažovala a pusinkovala, říkala mi jak jsem nejlepší na světě, nejlepší milánek a kamarádka..

      Vymazat
  10. Krásná kytka a šikulka syn. Ještě že ty děti máme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko díky , jsem moc ráda že je mám i když někdy to není na první pohled vidět :-))

      Vymazat