Translate

pondělí 28. května 2012

Polštářek pro Zuzanku

Ušila jsem ho před časem jako dáreček za prasátko, ale nebyl čas ho vložit.  Zuzanka miluje Green gate a tak volba látek byla jasná , chtěla jsem aby se jí hodil  k originál GG přehozu a tak látka na zadní straně je originál látka Green gate ze které máme doma obě stejný přehoz.. Mám jí doma už víc než rok a teprve teď jsem do ní prvně střihla.  Jinak šiju andělku a došívám přehoz,  takže se Vám brzy pochlubím něčím aktuálním . Krásný  nový týden Vám všem..






12 komentářů:

  1. Překrásný polštářek, nádherné barvy... hezký den! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc děkuji a přeji ti krásný dnešní den. pa Dita

      Vymazat
  2. Dituško, je moc krásný. Teď právě u Belletky pochytávám nové rady ohledně patchworku a doufám, že ze mne taky něco vypadne. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leuško děkuji. Kurzy u Belletky jsou opravdu bezvadné a díky ní mě to chytlo.. musela jsem to vyzkoušet. Jsem zvědavá na tvé tvoření určitě to bude krásné .. pa Dita

      Vymazat
  3. Ahoj Dituško♥ ....polštářek je moc pěkný☺ už se těším na přehoz ..vždycky se u Tebe kochám ,teď jsem dlouho na blogy nechodila ..chjo je toho na mě nějak moc , opět chodím vydělávat korunky ..a pak mě zaměstnává ten náš bezva babinec v šicích kurzech u Bellet a taky krásné počasí mě neudrží doma ...myslím ,že to máme všechny stejně :-))
    potřebovala bych ušít Kubíčkovi větší deku z těch miminkovských vyrůstá ☺ ..přijdu si k Tobě Dituško pro mustr:-))přeji Ti krásné sluné dny a pevné zdravíčko ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Ditu,
    polštářek je krásný, nádherně sladěný!!!!!!
    Moc a moc!!!
    Těším se na Tvé další tvoření!!!
    Měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat