Translate

pátek 9. září 2011

Jablíčka a panenka Terezka

Tyhle fotky jsme udělala už před pár dny . Panenku  Terezku s kočičkou už máme nějaký ten pátek,  ale pořád se na ní nemůžu vynadívat. Moje Terezka vždycky říká mami to jsem já a Dianka.. a má pravdu obě jsou takové panenky jedna živá s živou kočičkou ( která má často ovšem můj obdiv co své malé paničce všechno trpí) a jedna keramická s keramickou bílou kočičkou... Polštářek s jablíčky je na přání pro paní Janu... a taky pytlíčky k polštářku nesmějí chybět.. všem Vám přeju krásný víkend , mělo by být pěkně , tak si to ještě pořádně užijme...








3 komentáře:

  1. Dituško...nádherný polštářek a moc pěkné fotečky.Všechny tvoje polštářky jsou tak krásné a moc se mi líbí.
    Krásný víkend Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko moc děkuji ♥ přeju ti krásný víkend u nás je krásně :-)) pa Dita

    OdpovědětVymazat
  3. Dituško, opět krásná práce!!! A co se týče keramické panenky... zcela tě chápu :-) Také po těch panenkách pokukuji... Vánoce se blíží :-)

    OdpovědětVymazat