Translate

neděle 19. prosince 2010

Myška Bertička

Je to dáreček pod stromeček pro mojí Terezku šila jsem jí podle úžasné Bellet a je to pořádnej kusanec myší, má snad 60 cm možná i víc. Včera jsem jí došívala, měla jsem smutný den , protože kocourek od nás odešel , ale podařilo se mi najít  jeho rodinu a tak jsme se museli rozloučit. Ale už tu dneska dobrou hodinu zase mňouká na zdi na konci naší zahrady je vysokánská a tak se bojí  skočit dolů. Vždycky pak odběhne a  za chvilku se vrátí zpět, dokonce přivedl i společníka úplně černého. přeju Vám všem krásnou 4 adventní neděli.



3 komentáře:

  1. Ahoj Dito,
    myšička je moc krísná jsme z ní s mamkou nadšené. Má nádhernou sukýnku:)) S kočičkou je nám to líto ,ale neboj bude se ráda vracet.
    Hezkou neděli Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Diti, myšička pro Terezku je vskutku parádníííí:-)). Určitě bude mít óóóbr radost. Móóóc pěkná práce, zvolené barvičky a detaily:-)). Sluníčko v duši Míša

    OdpovědětVymazat
  3. DITUŠ, MYŠKA JE VELICE POVEDENÁ A MOC SE MI LÍBÍ.
    URČITĚ UDĚLÁ VELKOU RADOST.
    PŘEJI KRÁSNÉ A PŘÍJEMNÉ PŘEDVÁNOČNÍ CHVÍLE. BOHDA

    OdpovědětVymazat