Translate

neděle 14. února 2016

Na brýle či na mobil ?

 Mám pocit, že   poslední dobou nestíhám ani to málo,  co jsem stíhala,  když Terezka  chodila do školky.  Ivanka ( Bellet)  vložila před časem jako bonus klubu Mariny Quilt pouzdro na brýle.. moc hezké a opravdu rychlovka,  takže jsem je i já  stihla ušít dětem na nové mobily .. Ten s hvězdou by už pomalu mohl být na malý tablet... a jedno ma brýle pro mou maličkost










6 komentářů:

  1. Třešínková je úžasná ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi tu třešínkovou si vybrala Terezka . děkuji za pochvalu pa Dita

      Vymazat
  2. Dituško, máš je nádherné, moc se Ti pouzdra povedla! :) A já jsem Tě chtěla uprosit na zajíčka :) Dituško, kdybys někdy měla pocit, že bys ho časově zvládla, ozveš se mi, prosím? :) :) Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko napiš mi e mail, protože já přišla před časem o všechny staré e maily i adresář.. papa Dita

      Vymazat
  3. Moc krásnéobaly.Pohodový nový týden přeji Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško děkuji moc.. krásné dny ♥ Dita

      Vymazat