Translate

neděle 1. března 2015

Všechno nejlepší


Dneska slaví na druhém konci země v Austrálii ty nejkulatejší narozeniny moje skvělá sestra Evina.. Žije tam už od doby kdy ukončila VŠ a tak mi celá ta léta strašně moc chybí..  Od rána vzpomínám na naše dětství,  je o 7 let starší a  mám tolik krásných a zábavných historek s ní  , moře nádherných vzpomínek, které mi už nikdo nevezme . Byla úžasná a pořád je..i když se vidíme minimálně.. Dneska mi obzvlášť chybí a tak jí alespoň tady na blogu musím napsat příspěvek a popřát všechno nejlepší , ale hlavně hodně zdraví a štěstí...a  poslat jí virtuální kytičku...



8 komentářů:

  1. Dituško...to je moc milé.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ditu, krásná kytice pro úžasnou sestru..připojuji se ke gratulaci..my v pátek také gratulovali do Austrálie společně s dětmi ze třídy našemu spolužákovi..Je tam jen na rok a také nám chybí..viděli jsme ho ale na Skypu a to je takový malý zázrak..Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko děkuji moc za gratulaci.. ano skype je na tohle úžasný dříve to nebylo a tak jsem sestru ani její děti léta třeba neviděla, je hezké když už teď můžeme vidět toho druhého úplně tak daleko.. měj se také moc krásně.. Dita

      Vymazat
  3. DITUŠ, MOC TĚ ZDRAVÍM.
    KYTIČKA JE KRÁSNÁ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohdanko děkuji a taky tě moc moc zdravím ... krásné dny pa Dita

      Vymazat
  4. Dituško, nádherná kytička !!!!
    Tvojí sestřičce všechno nej, nej, nej i ode mne .......Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko moc děkuji za Evinu , krásné dny Ti přeji pa Dita

      Vymazat