Translate

pátek 24. srpna 2012

Anděl

Ušila jsem poprvé jednoho anděla na přání  a  je to anděl od dospělé dcery  pro tatínka , protože pro maminku jsem před časem šila adělku domodra , tak i anděl musel být domodra a hlavně musel být dlouhý jako andělky zahradnice,  což byl trochu oříšek.. nakonec jsem ho ušila podle vánočního skřítka  od Tildy a nasadila mu křidélka.. Přeji Vám všem krásný zbytek prázdnin...














22 komentářů:

  1. Jééééj tak ten je kráááásny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje milá Ditunko ♥...zvládla jsi anděla opravdu andělsky !!!! JE PŘEKRÁSNÝ !!!! Já tě moc zdravím a posílám ♥♥♥ i Terince. Pa pa a krásný víkend, Martina
    PS: v pondělí jdu do práce...ach jo ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko moc děkuji♥ snad ti to dnes v práci po prázdninách nepřišlo tak strašné :-)) mě to čeká za týden a už teď mám depku :-)) papa má milá Dita

      Vymazat
  3. Je moc hezký takový lidský a jak říká Miška, takový tatínek-andílek!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Dituško, moc se ti povedl! Je nádherný :-) A ty botky... no, fešák! Pa a krásné letně-podzimní dny :-) Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko moc ti děkuji a přeji hezké dny i tobě a celé tvé rodině Dita

      Vymazat
  5. Tak ten tedy je!Opravdový fešák,moc se povedl.

    OdpovědětVymazat
  6. Je strašně moc krásný - úžasný......:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, ten se povedl. Je moc milý.
    Krásný večer.Silvie

    OdpovědětVymazat
  8. Dituško andílková,máš u mě na blogu ocenění:-)
    Krásný den..
    Brigit

    OdpovědětVymazat