Translate

úterý 24. července 2012

Došito ...


Tady jsou už hotové polštáře , které jsem Vám nedávno ukazovala rozešité.  Největší radost z tohoto focení ovšem měla opět naše Terezka, protože jak zjistila,  že jsem na zahradě rozložila přehoz,  polštáře a donesla tác s konvicí hrníčky , talířkem a cukřenkou, okamžitě si udělala piknik a bylo po focení.. podařilo se mi udělat jen pár snímků na kterých není Tery.. bohužel méně oděná a tak není možné abych fotky s ní vložila na blog :-)) snad jen poslední fotka ja publikovatelná  to je návod pro všechny kdo neví jak zavřít plechovou cukřenku od GG, zkuste to nohou jako naše Tery...











14 komentářů:

  1. Krása-na to se nedá noc jiného říct!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ditu, krásné a nádherně nafocené. Užívej sluníčkové dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško moc děkuji a přeji ti také krásné slunečné dny snad vydrží!! pa Dita

      Vymazat
  3. Jedním slovem BOMBA!!!!! to je úžasný pa páááá Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko díky ♥ jsem moc ráda že můj porcelán přežil focení protože Tery si docela vyhrála z hrníčků pila minerálku donesla si i pečené perníčky a udělala si nefalšovaný piknik.. pa krásné dny Dita

      Vymazat
  4. Moje milá ♥...to je neuvěřitelná............... N Á D H E R A !!!!!!!!! Já tě obdivuji, mít tě blíž u sebe, hned bych si u tebe objednala hodiny šití ☺ A Terinka ? klasika u dětí, všechno berou s humorem. Posílám Terince milion pusinek, je tak sladká ♥♥♥, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji ♥ hned bych ti za tu tvou zrzlinku nějaké kurzíky uspořádala a nutila bych tě jí nosit opakovaně :-)) pa špatně se mi tu píše zavazí mi totiž kočka co se mi tu rozvaluje přes půl klávesnice :-)) Dita

      Vymazat
  5. Ahojky,to je nádhera ,která mi bere dech!!!!!!Snad se mi také někdy vyplní můj sen vlastnit takovou krásu,asi bych jí pověsila někde ke stropu ,protože mých 7vnoučátek uhlídat je nadlidské síly!!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dajo děkuji ti moc ale věř že mé dvě děti uhlídat je také často nadlidské síly , takže přesně vím o čem píšeš , ale jednou třeba člověk bude mít pořádek a vše na svém místě ale nebude se pak cítit sám ? .. takže si užívej těch svých 7 vnoučátek a bordýlku co taková kupa dětí nadělá... protože podle toho poznáš že jsi skvělá babička.. moje děti dělají nepořádek jenom doma k babičkám nechodí borčus dělat, protože ty mají v důchodu zcela odlišné zájmy než jsou vnoučata ale zato mají naklizeno.. pa Dita

      Vymazat
  6. To je taková krása....nádherné polštářky a úžasné fotečky.....:-D Strašně krásně jsi to odprezentovala....:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Slimpy, slinty slint, zase mám pokecanou klávesnici, tahle kolekce GG mi prostě zvyšuje tvorbu slin :o))
    Máš to moc krásné Dituš a i ty fotečky jsou hodně povedené. Pá MArkéta

    OdpovědětVymazat
  8. Dituško, to je neskutečná krása...........máš zlaté ručičky................řekla bych, že ty tvoje polštářky jsou krásnější než originál..............Marki

    OdpovědětVymazat