Translate

středa 13. dubna 2011

Malá velká dáma.....

 Při mém úplně prvním nákupu látek z Ameriky jsem si pokoupila od každé po půl yardu , netušila jsem že na kabelku je potřeba víc a i na ostatní věci  a včera jsem si řekla , že tahle malá kabelčička od Bellet by z toho při velkém snažení vyjít mohla, myslím tím půl yardu hlavní designové látky. A tak jsem to prubla . Byl to boj,  ale vyšlo mi to zůstali jen dva pidi kousíčky , které nestačí snad ani na jedno potažení  vejce... a malá velká dáma je na světě. Terezce je úžasně šikuje, je malá krátký ucho a vhodná na naložení všeho potřebného z její kuchyňky.....












9 komentářů:

  1. Krasna kabelka a nadherne farby :)

    OdpovědětVymazat
  2. Terezka má dobrý vkus! Jen jestli bude ladit s její kuchyňkou? :-) Krásná kabelčička!

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásná a moc se mi líbí zvolené látky

    OdpovědětVymazat
  4. Leni , Jolanko a Blani moc děkuji .... krásný večer Dita

    OdpovědětVymazat
  5. ...zprvu jsem si rikala, proc je tu foto kabelky od Bellet a ona je to prace nasi Ditus....moc povedena to zdobeni na popruhu...sikulka. Ja mam tuhle Patricii Bravo na tasku Bellet...snad se povede jako ta tva. Misa

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojda Ditůůů,

    no ta se ti povedla. Je krásná. Jsem zvědavá, kdy já dostanu odvahu na Belettčiny kabelky.

    Krásný víkend
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  7. DITUŠ, TAK TA JE VELICE POVEDENÁ.
    TO BUDE PARÁDY...
    HEZKÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Míšo určitě se ti Bellet povede a látka je to krásná.

    Sabrí děkuji a kabelky musíš zkusit si holka šikovná a Ivanky návody jsem i pro úplný začátečníky což ty rozhodně nejsi :-))

    Bohdanko děkuji parádu s ní dělá zatím jen moje malá Terezka naposledy do ní strčila malej kastrůlek a táhla jí na kontrolu k dětskej doktorce...

    krásný víkend vám všem Dita

    OdpovědětVymazat
  9. Nadhera Ditus, ty latky jsou opravdu krasne a kabelka vypada uzasne. To se mala princezna ma:)))

    OdpovědětVymazat