Translate

čtvrtek 20. ledna 2011

♥ Krásný dárek od mé sestřičky ♥



Tenhle týden mi pošťačka donesla balíček ze Slovenska , byl v něm dárek od mé milé sestřičky Hanky, koupila a poslala mi 4 druhy originál Tilda látek a  od každé celý metr , což značně převýšilo mou ušmudlanou sbírečku, já kupuji rozměr 30 x 55 cm . Chudák říkala , že  skladem neměli skoro žádný výběr  téměř vše bylo na objednávku a že vybrala fakt to nejlepší co tam měli a ještě aby to k sobě ladilo .   Myslím,  že vybrala nádherně  a udělala mi velikánskou radost ♥♥♥

 


 

3 komentáře:

  1. Ditus...:) mat taku sestru....pekne vybrala...teraz uz len sit a sit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dituš, to zas bude krásných věciček, už se těším. Zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzanko i Marcelko jak se znám tak si ty látky tady budu šetřit :-)) jako poklady.... a šít z nich jen dárečky pro své nejmilejší a to bude nejdřívě v únoru, protože v lednu ještě něco musím došít co jsem naslibovala ještě před Vánoci. krásný víkend Vám oběma Dita

    OdpovědětVymazat