Translate

neděle 5. září 2010

Čtvrtý polštářek pro Zuzku na přání

dělala jsem nový typ ptáčka ala GG

nový hneček a utěrka co už jsem do ní dneska střihla a krásné růžičky od  mé sestry

ušitý na přání  do jejího ateliéru ♥♥♥

6 komentářů:

  1. DITUŠ KRÁSNÉ ŠITÍČKO JAKO VŽDY...POZVALA JSEM TĚ DO HRY TAK NAHLÉDNI KE MĚ...DARČA

    OdpovědětVymazat
  2. Darčo děkuji za pochvalu i pozvání , už mě pozvala i včera Pet jen nebyl čas to desatero sestavit, mám nový PC a v něm žádné fotky jsem se namořila než jsem tam dostala tuhle novou fotků taksnad mi zítra vyjde čas jdu alespoň rychle kouknout an tvých 10 milovaných věcí .....♥♥♥ Dita

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Ditu,

    je kráááááásnýýýýýý. Máš úúúúúžasný šitíčko. A ta látečka z GG ta prostě nemá chybu.

    Přeji krásný týden
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  4. Sabrinko děkujůůůůů ♥♥♥ krásný týden přejůůůů Dita

    OdpovědětVymazat
  5. Dituš ahoooj,
    náádherné vše polštářek,hrneček GG ,utěrka i růžičky!!!
    krásný večer P.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Petí děkuji, neboj na hru jsem nezapomenula ale ten čás mi chybí papapa krásný večer i tobě D.

    OdpovědětVymazat