Translate

neděle 25. prosince 2011

Přání

Všem Vám , kteři za mnou na blog chodíte.. všem těm milým duším , které znám alespoň virtuálně i těm kteří sledují jen tichounce bych ráda popřála klidné Vánoční svátky prožité s těmi nejbližšími a Vám nejmilejšími lidmi .... Ježíšek u  nás včera večer udělal hodně radosti hlavně té dětské , ale i já jsem asi byla hodná a tak mi nadělil  věci , které se mi obzvlášť líbí.. nádherný kovový svícen , co jsem nad ní před Vánoci vzdychala v  jednom obchodě a manžel dělala jakoby nic.... hned jsem si ho naaranžovala a také krásnou figuru Willow tree Miluji tě...



pokud se dobře kouknete  tak i tady kočku najdete...








dnešní focení bych mohla nazvat hledej kočku an všech fotkách .. a tak mám fakt  co dělat abych vybrala nějakou bez ní nebo alespoň kde je zamaskovaná..

12 komentářů:

  1. Dituško...moc krásné dárečky jsi dostala...mě Ježíšek přinesl dva šicí stroje :))....pohodové sváteční dny ...Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko děkuji ti moc za pochvalu.. Dva šicí stroje no to bude nádhery co vytvoříš.. a dva jsi chtěla, nebo se Ježíšek trochu netrefil :-)) ??? Dita

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Ditunko, děkuji ti za přání a i já k Vám posílám vánoční pozdravy. Hezky si spolu užijte klidné sváteční dny a do nového roku hodně zdravíčka. Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Dituško, krásný zbytek "kočičích" Vánoc.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Preji krasny zbytek vanocnich svatku. Hlavne hodne pohody a hezke chvilky z rodinou a prateli. Zdravi Monika...

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Martinko děkuji Ti od srdce za přání jak tady na blogu tak také v e mailu ..

    Helenko děkuji za krásní a také ři přeji krásný zbytek svátků..

    Milá Moni děkuji za přání a také ti přeji krásné prožití posledních dnů v roce zbytek svátečních i těch obyčených.. Dita

    OdpovědětVymazat
  7. Dituško, jsou přeci svátky, tak i kočka potřebuje být víc s vámi než kdy jindy :-) :-) Měj se krásně svátečně! Jola

    OdpovědětVymazat
  8. Dito, preji Tobe a Tve rodince krasny zbytek Vanoc s stastne vkroceni do roku 2012. Katerina

    OdpovědětVymazat
  9. Ditko, přeji od srdce krásný a radostný Nový rok 2012 Daja

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherní andílci a krásné fotky. Hodně zdraví, štěstí a lásky v novém roce.

    OdpovědětVymazat
  11. Jolanko, Kačenko, Dajo i Marcelko moc děkuji za krásná přání a přeji Vám všem v novém proce hlavně zdraví... lásku a štěstí pro Vás i Vaše blízké... Dita

    OdpovědětVymazat
  12. Bellissimo il tuo blog!!
    Un bacio dall'Italia!!
    Sabry!!

    OdpovědětVymazat